این نوشتار، کوشیده است تا مهارتهای کلان و خُرد را در حوزه روابط بین فردی بیان کند و آنها را برای مخاطب خاص (مبلّغان) باورپذیر سازد و انطباق دهد. این مهارتها شامل سه بخش عمده است: مهارتهای لازم برای شروع ارتباط، مهارتهای لازم برای ادامه ارتباط و مهارتهای سازگاری با دیگران. نگارنده پس از بیان ریزموضوعات، وارد مقایسه و تطبیق با آموزههای دینی شده است و با تحلیل و توصیف هر مهارت، آیات و روایات متناسب را بیان نموده است. نتیجه این بررسی که با روش توصیفی ـ تحلیلی صورت گرفته، حاکی از این نکته است که مبلّغان دینی با مجهز شدن به مهارتهای ارتباطی و استفاده از دانش روز، میتوانند زمینه موفقیتهای تبلیغی بیشتری را بهدست آورند.
نظری, مصطفی . (1402). اهمیت مهارتهای بین فردی در موفقیتهای تبلیغی. دو فصلنامه پژوهشنامه تبلیغ اسلامی, 3(7), 69-84. doi: 10.22081/jip.2023.65160.1078
MLA
مصطفی نظری. "اهمیت مهارتهای بین فردی در موفقیتهای تبلیغی", دو فصلنامه پژوهشنامه تبلیغ اسلامی, 3, 7, 1402, 69-84. doi: 10.22081/jip.2023.65160.1078
HARVARD
نظری, مصطفی. (1402). 'اهمیت مهارتهای بین فردی در موفقیتهای تبلیغی', دو فصلنامه پژوهشنامه تبلیغ اسلامی, 3(7), pp. 69-84. doi: 10.22081/jip.2023.65160.1078
CHICAGO
مصطفی نظری, "اهمیت مهارتهای بین فردی در موفقیتهای تبلیغی," دو فصلنامه پژوهشنامه تبلیغ اسلامی, 3 7 (1402): 69-84, doi: 10.22081/jip.2023.65160.1078
VANCOUVER
نظری, مصطفی. اهمیت مهارتهای بین فردی در موفقیتهای تبلیغی. دو فصلنامه پژوهشنامه تبلیغ اسلامی, 1402; 3(7): 69-84. doi: 10.22081/jip.2023.65160.1078