پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تبلیغ دینی سامانی متفاوت و رشدی چشمگیر داشته است. رشد و سیر تکاملی تبلیغ در ابعاد و عرصههای مختلف کمّی، کنشگری، فناوری، قالب و حوزه پشتیبانی رخ داده است. نهادهای تبلیغی، گسترش یافت و فرصتها و موقعیتهای مکانی تبلیغ نیز دچار تحول گردید. کنشگری تبلیغی محدود قبل از انقلاب، به صورت فزایندهای متحول گردید. تبلیغات اسلامی، گونههای متفاوت پیدا کرد و در داخل کشور و سطح بینالملل و در شکلهای متنوع فردی و گروهی، عمومی و تخصصی، حضوری و مجازی، مکتوب و غیره فراگیر شد. حضور فعال بانوان تحصیلکرده در عرصه تبلیغ و تولید و عرضه محتواهای تبلیغی کارآمد، از جمله نمادهای برجسته رشد و تکامل تبلیغ دینی پس از انقلاب است.
جعفری, اباذر. (1403). سیر تکاملی تبلیغ دینی پس از انقلاب اسلامی کنشگریها، گونهها، قالبها و پشتیبانیها. دو فصلنامه پژوهشنامه تبلیغ اسلامی, 4(9), 124-155. doi: 10.22081/jip.2024.76190
MLA
اباذر جعفری. "سیر تکاملی تبلیغ دینی پس از انقلاب اسلامی کنشگریها، گونهها، قالبها و پشتیبانیها", دو فصلنامه پژوهشنامه تبلیغ اسلامی, 4, 9, 1403, 124-155. doi: 10.22081/jip.2024.76190
HARVARD
جعفری, اباذر. (1403). 'سیر تکاملی تبلیغ دینی پس از انقلاب اسلامی کنشگریها، گونهها، قالبها و پشتیبانیها', دو فصلنامه پژوهشنامه تبلیغ اسلامی, 4(9), pp. 124-155. doi: 10.22081/jip.2024.76190
VANCOUVER
جعفری, اباذر. سیر تکاملی تبلیغ دینی پس از انقلاب اسلامی کنشگریها، گونهها، قالبها و پشتیبانیها. دو فصلنامه پژوهشنامه تبلیغ اسلامی, 1403; 4(9): 124-155. doi: 10.22081/jip.2024.76190